.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطيلي 5 كشتارگاه سنتي در گيلان

رئيس اداره نظارت بر بهداشت عمومي و قرنطينه دامپزشكي گيلان از تعطيلي پنج كشتارگاه سنتي و آغاز به‌كار كشتار صنعتي استان خبر داد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ، مهرداد احمدراجي با اشاره به فعاليت كشتارگاه صنعتي دام رشت افزود: اين كشتارگاه با ظرفيت 350 راس دام بزرگ و يك هزار راس دام كوچك و نيز با برخورداري از امكاناتي نظير سالن كشتار، سردخانه، تبديل ضايعات و تصفيه خانه احداث شده است.
وي با بيان اينكه با آغاز به كار كشتارگاه صنعتي، كشتارگاه‌هاي سنتي تعطيل مي‌شوند، تصريح كرد: پنج كشتارگاه سنتي در انزلي، خشكبيجار، لشت‌نشا، سنگر و آستانه اشرفيه تعطيل شده است.
رئيس اداره نظارت بر بهداشت عمومي و قرنطينه دامپزشكي گيلان كشتارگاه‌هاي صنعتي را از ضروريات دانست و با اشاره به اهداف آن اظهار داشت: معاينه دام و بازرسي لاشه‌ها پس از كشتار، استحصال گوشت و آلايش‌هاي خوراكي به طور كاملاً بهداشتي، حمل و جا به جايي گوشت توسط خودروهاي سردخانه‌دار از جمله اهداف احداث كشتارگاه صنعتي است.
احمدراجي جلوگيري از ورود ضايعات كشتارگاهي و فاضلاب به محيط زيست را از ديگر مزاياي كشتارگاه صنعتي عنوان كرد.
وي تامين غذاي سالم و بهداشت عمومي جامعه را يك دغدغه خواند و افزود: تامين امنيت سلامت براي جمعيت رو به رشد كره زمين مهم‌ترين مسئله در جوامع بين‌المللي است.
رئيس اداره نظارت بر بهداشت عمومي و قرنطينه دامپزشكي گيلان با اشاره به اينكه پيشگيري بهتر از درمان است، خاطرنشان كرد: اميدواريم در سال اصلاح الگوي مصرف به منظور حفظ بهداشت عمومي، دام و كاهش هزينه‌هاي درمان شاهد توجه جدي در اين امر باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.